Soca Outdoor Festival

I Feel Slovenia terepfutó verseny 45km 1500mD+

A hétvégén Szlovéniában voltunk a Soca folyó csodálatos völgyében.

Szombati napon egy 39 km-es (1500mD+) terepfutóversenyen vettünk részt. 🙂 Egy hosszabb edzésnek fogtuk fel, nem is versenynek, így volt idő mindenre, fényképezni, fürödni és mosakodni a forrásoknál, patakoknál. Volt idő csodálni a tájat, az útvonal végig gyönyörű helyeken vezetett. A szervezés hibátlan volt. Nem csak a pontokon, az asztaloknál, voltak nagyon kedvesek az emberek, de végig úgy éreztük, hogy az apró, néhány házból álló kis falvacskák apraja, nagyja együtt élt a versennyel, szurkoltak reggel 7-kor, de még a legnagyobb melegben is. Az 1520 mD+ ( amit mi többen is 1700mD+-nak mértünk ) szintemelkedésbe volt 4 nagy hegy, amit megmásztunk, és mindegyik csúcson úgy éreztük, hogy megérte felmenni, vagy egy hatalmas templom, vagy egy vár, vagy csak csodaszép panoráma volt, amit a csúcsokon “találtunk”. A befutó is igazán különleges volt, a Tolminka patakon keresztül kellett az utolsó 30 métert megtenni. Persze nem volt kötelező átgázolni a nem túl meleg hegyi patakon, aki szerette volna a hidat is választhatta, de szerintem ezt nem lehetett kihagyni.

Vasárnap reggel átmozgató edzés során még egy barlangot is találtunk, majd a nap többi részében SUP túra az Idrijca és Soca összefolyásánál, Most na Soci települülésnél.

Ez a két nap a barátainkkal ❤️ felért egy nyaralással, nagyon szuper volt.