A III. UltraRába 200 indulóinak a bemutatkozása

2017-ben nevezett 7 hajóegység

1. Keléné Majzik Bernadett (Detti) – Kele Attila (Vidra Ati) (Kenu2)

Detti és Ati

Rendezőként és résztvevőként mindkettő eddigi UltraRábán ott voltunk, Ati sikeresen végig is ért mindkétszer, idén együtt indulunk. A Rába a kedvenc magyar folyónk, a Rábánál szerethetőbb helyszínt nem is lehetne találni ennek az eseménynek. Kedvenc sportjaink a vadvízi kajakozás, snowboard, bringa, Ati egy ideje meg nagyon rákattantam az ultra- és terepfutásra. A 2017-es évben az UltraRába mellett készülünk az UltraBalatonra (220 km aszfalt futás, Ati egyéniben fut, Detti kíséri bringával), a Rába100-ra  együtt (100 km kajak), a Körre (150 km 7100mD+ terepfutás), a DZD Ultra Trail-re (300 km 6000mD+ terep), és még néhány 50-100 km közötti terepultra van betervezve Atinak, ahogy a sok túravezetés mellett majd belefér. Úgyhogy a sok rohangálás mellett lesz egy esemény, ahol “csak” ülni kell. 🙂 Tavalyi évben szerencsénk volt a vízállással, idei évben kánikulát és nagyon alacsony vizet várunk, nem baj ha jobban fáj. Jó felkészülést, és sikeres Győrbe érkezést minden indulónak!

2. Nagy Árpád – Kajak1

Nagy Árpád

Gödi gyerek vagyok a helyi kajakszakosztályt igazgatom már régóta. Gyerekkorom óta a víz szerelmese vagyok, részt vettem a fiam élsportoló időszakában, és a kislányommal is 4 évig jártuk kenumaratonokat. Teljesítménytúrázok és szeretem a nem átlagos távokat (pl. Kinizsi 100) más területen is. Volt vadvízi és kajakpólós időszakom is.

3. Horváth Attila (Hodzsi) – Lillik Zoltán (Zozi)  – Kenu2

Hodzsi

Hodzsi: 2000 óta evezek. Az elmúlt pár évben rendszeresen indulok/indulunk kajak-kenu versenyeken. 2014 óta részt veszünk a Budapest-Baja Regattán (165 km), tavaly teljesítettük az UltraRábát. Terveim szerint 2017-ben 2000 km felett sikerül eveznem, bár ezt a tervemet a januári jegesedés veszélyezteti. Kölök koromban atlétizáltam, így futóversenyeken már nem szeretnék indulni… 🙂

Zozi

Zozi: Vízitúra kupa Rába 100 UltraRába-200 Évek óta napi 10 fekvőtámasz(fejben:)

4. Aipli Sándor (Sanyi) – Szabó Attila (Szabóka)  – Kenu2

Aipli Sándor

Sanyi: A DSE Kiskunlacházi Egyesület tagja vagyok. Felnőttként 2000 óta túrázunk csapatunk tagjaival. A Maratoni túrakenu bajnokságon elsősorban feleségemmel versenyzünk, az extrém távokat Szabó Attilával próbáljuk teljesíteni. Az ULTRARába 2016-ban teljesítve.

Szabó Attila

Szabóka: Gyerek korom óta evezek. A kenumaraton versenyek rendszeres résztvevője vagyok. Az utóbbi években Aipli Sanyi barátommal ultra távokon is indulunk. (Csepel-sziget kör, Bp-Baja)

5. Lőrincz Endre – Molnár Csaba  – Kajak2

Lőrincz Endre

Endre: Evezgetek erre arra egy ideje. A magyarországi vizek nagy többségén megfordultam. Lakhely okán a Balatonon evezek a legtöbbet, de nem idegen terep számomra a Rába,a Duna, Tisza és a Szigetköz sem. Talán amire legszívesebben emlékszem vissza az a Duna forrásától Magyarországig végrehajtott túránk (Gizkével) kíséret nélkül, de eveztem a Balatonon 103 km-t egyben, idén a Rába 100-ast is teljesítettem.

Molnár Csaba

Csaba: 31 év kihagyás után 8 éve ültem vissza a kajakba. Azóta több 100 km körüli túrám is volt a Dunán, Mosoni Dunán, Rábán. Most jöhet egy újabb nagy lépés.

6. Denke Sándor – Sánta Tamás (Kenu2)

Denke Sanyi

Sanya: Sziasztok..Kiskunlacházáról érkeztem, nagyon szeretek evezni,felénk elég nyugodt folyó van,épp ezért ezt a távot nagy kihívásnak tartom..tavaly már sikerült teljesítenünk..üdv: sanya.

Sánta Tamás

Tomi/Bigback: 2012. óta evezgetek. Szeretek túrázni, de imádom a versenyeket is. 2014. óta a Weking egyesületben ténykedem, a legjobb Tőkesújnak vallom magam! :-). 16 évig kézilabdáztam, s a Régió egyesületben íjászkodom is. Azt vallom, nem hátrány, ha mindenhez értek egy kicsit!

7. Kakas Tamás – Pobori Krisztián (Kenu2)

Kakas Tamás

Tomi: Az én nevem Kakas Tomi és úgy becéznek, hogy Kakas Tomi… Együtt evezgetünk egy ideje Dodóval. És szeretünk evezni. Meg tudunk is. Általában szerények vagyunk (kivéve ha evezésről van szó, meg azokat az alkalmakat amikor nem). Meg szoktunk ilyen hül\’eségeket csinálni, mint maratoni és/vagy ultra-maratoni evezéseken részt venni. Egyébként meg az a hül\’e aki mondja! Ja, és szeretjük a sört!